Працэс куплі-продажу тавараў і паслуг спараджае пэўныя адносіны паміж прадаўцом/вытворцам і пакупніком/спажыўцом. І гэтыя адносіны не сканчаюцца ў момант здзяйснення ўгоды, а іх характар залежыць ад мноства фактараў, якія пасля могуць спрыяць як лаяльнасці спажыўца да кампаніі, так і паставіць пад пагрозу само існаванне фірмы. Эпізадычныя памылкі супрацоўнікаў, збоі ў вытворчым працэсе, а таксама просты збег абставінаў могуць прывесці да катастрафічных наступстваў для кампаніі ў выглядзе матэрыяльных прэтэнзій і непад’ёмных судовых пазоваў незадаволеных спажыўцоў. Памер кампенсацыйных выплат пацярпелым за шкоду, прычыненую паслугай або вырабленай/рэалізуемай прадукцыяй, цяжка прадбачыць. У любым выпадку такія фінансавыя ўкладанні, як правіла, не запланаваны і могуць значна прыслабіць бюджэт кампаніі, адцягнуць грашовую масу ад асноўнай дзейнасці, не кажучы ўжо аб зніжэнні аўтарытэту прадпрыемства на рынку і даверу спажыўцоў да таварнага знака.
Страхаванне адказнасці за якасць тавараў, работ і паслуг забяспечвае надзейнай страхавой абаронай кампанію і павінна мінімізаваць фінансавыя страты застрахаванага прадпрыемства ў пытанні кампенсацыйных выплат.
Калі вашай кампаніі можа спатрэбіцца страхаванне якасці тавараў, работ, паслуг:
- вы не гатовы з-за эпізадычнай памылкі рызыкаваць дабрабытам усёй кампаніі;
- кампанія ажыццяўляе дзейнасць у сферы вытворчасці тавараў шырокага спажывання;
- кампанія аказвае кансультацыйныя, медыцынскія, ветэрынарныя, санітарна-гігіенічныя паслугі, паслугі па навучанні, ацэнцы, сувязі і іншыя.;
- у вашай кампаніі ў прыярытэце варта якасць аказваемых паслуг, якія вырабляюцца тавараў, выкананых прац;
- вы не хочаце рызыкаваць, аддаючы частку работ, паслуг трэцім кампаніям на ўмовах субпадраду;
- вы хочаце паменшыць выдаткі на кампенсацыю наступстваў, прычыненых спажыўцу вашымі таварамі, працамі, паслугамі.
Кантакты
Алег Коктыш